PandaSC

Elektryczny Porsche jest za drzwiami

Tesla S dostaje poważnego konkurenta. Pochodzi z bardzo dobrej rodziny i przyjedzie pod koniec roku! Porsche Taycan jest tutaj.

Producent samochodów z nadchodzącym początkiem masowej produkcji toruje drogę do sukcesu. Samochód, choć dotychczas tylko jako prototyp, regularnie bierze udział w serii Formuły E, teraz fani mogą się do niego zbliżyć. Pokazali mu pełną parę na niezwykle popularnym Speed ​​Festival w Goodwood. Zajął miejsce doświadczony kierowca Mark Werber. Z jego ust nie spodziewaliśmy się niczego poza pochwałami.

Co już wiemy o tym pięknym sklepie? Niewiele, oczywiście, informacje techniczne producenta samochodu są nadal ściśle ukryte. Zasięg z całkowicie naładowaną baterią powinien wynosić około 500 kilometrów, dzięki architekturze 800 V można stosować ładowarki do 350 kW. Jednak na początku produkcji klienci będą musieli zrobić z mocą ładowania 250 kW, deklarowane maksimum będzie dostępne rok później.

Samochód otrzyma oczywiście akumulatory o różnych pojemnościach, podstawowa wersja samochodu będzie musiała mieć pojemność 80 kWh i silnik elektryczny o maksymalnej mocy 240 kW lub 280 kW. Kto by się tym martwił, może wybrać wersję Carrera 4S, która będzie miała akumulator o pojemności około 96 kWh i mocy silnika odpowiednio 320 kW i 360 kW. Oczywiście nie powinno to być również pułapem i stopniowo będzie dostępna co najmniej jedna potężniejsza wersja.

Automaker planuje śmiałe plany z samochodem i planuje zarobić 40 000 z nich rocznie. Biorąc pod uwagę rosnącą popularność pojazdów elektrycznych, osiągnięcie tego celu jest całkiem realistyczne.

https://dogin.pl/
http://www.angelofdeath.pl/
http://www.grykubusia.pl/
http://www.faberfaber.pl/
http://kzpr.pl/
http://podrozetv.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.