PandaSC

BMW i3 otrzymuje większą baterię

Po premierze w 2013 r. BMW i3 było czymś dziwnym w świecie motoryzacji – wysokiej klasy, kompaktowy, całkowicie elektryczny hatchback, który tworzy własny segment.

Pięć lat później i i3 dostrzega nową konkurencję, z samochodami takimi jak Nissan Leaf i Renault Zoe, które oferują swoje własne wejścia w kompaktowy segment EV. Oczywiście i3 ma wiele zalet: odznaka premium, snazzy z zewnątrz, wysokiej jakości wnętrze i dyskretny napęd. Jednakże, w obliczu nowej konkurencji, dwa aspekty i3 bardzo się różnią – to stosunkowo ograniczony zasięg i wysoka cena.

Jest to najnowsza iteracja i3, wyposażona w nową baterię 120Ah, która przynajmniej rozwiązuje jedno z tych dwóch kluczowych ograniczeń.

Więc to tylko nowa bateria?

Główna zmiana w samochodzie znajduje się pod podłogą samochodu, w postaci nowej baterii litowo-jonowej 120 Ah (dwukrotnie większej niż pojemność początkowej oferty i3). Co ważne, wzrost pojemności akumulatora nastąpił bez wzrostu jego pojemności.

To oczywiście oznacza, że ​​i3 ma teraz większy zasięg elektryczny, 30% więcej według BMW. Zgodnie z cyklem WLTP, i3 ma zasięg od 285 do 310 km, ale kiedy po raz pierwszy wskoczyliśmy do samochodu, jego zasięg wynosił 235 km (BMW mówi nam, że samochód ma 260 km zasięgu rzeczywistego świata). Zasięg od 235 do 260 km w świecie rzeczywistym jest solidny i powinien zaspokoić potrzeby większości ludzi. W żadnym razie nie jest to klasa wiodąca, ale każda poprawa to pozytywna poprawa.

http://kzpr.pl/
http://podrozetv.pl/
http://poteganatury.pl/
http://terazwsieci.pl/
http://www.gajg.pl/
http://www.3pionki.pl/
http://www.ajkshop.pl/
http://www.bud-len.pl/
http://www.dcgroup.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.